Ava Blazetič, OŠ Ivana Roba Šempeter pri Gorici
Naravoslovni dan v 7. razredu na daljavo: Določanje živali v okolici doma, izdelava določevalnega ključa in izdelava modela nevretenčarja.
Namen naravoslovnega dne na daljavo v šol. letu 2019/20 je bil, da pridobljeno znanje ponovijo in utrdijo z osebno izkušnjo. Učenci so najprej za ponovitev dobili nalogo- določevanje živali s priloženim določevalnim ključem.
Druga dejavnost je bila, da so v bližini svojega doma poiskali, fotografirali v naravi, določili (dobili povezave na interaktivne dol. ključe in ostale) in opisali telesne značilnosti vsaj petih nevretenčarjev.
Ko so imeli zbrane podatke, je sledila dejavnost pri kateri so morali za najdene in fotografirane živali (vsaj pet) izdelati dvovejnati ključ.
Zadnja dejavnost je bila izdelava modela nevretenčarja iz materialov, ki so jih imeli na voljo doma oziroma nabrali v okolici doma. Model je moral biti opremljen z miselnim vzorcem glavnih telesnih značilnosti izdelane živali ( prosta izbira nevretenčarja).
Učenci, ki so rabili pomoč, nasvet, potrditev so z mano komunicirali preko e asistenta. Končne povratne informacije pa so dobili junija, po povratku v šolo. Učenci so za izdelavo modela in določevalnega ključa dobili tako kriterije za izdelavo kot tudi primer kriterija ocenjevanja.