Igor Jeram, Prva OŠ Slovenj Gradec
V prispevku bo predstavljen primer izvedbe dela na daljavo za učence 6. razreda z naslovom S sodelovanjem do ekološke embalaže. Učna izkušnja je bila izvedena v okviru projekta ATS STEM ter tudi predstavljena sodelujočim šolam.
V prispevku bodo predstavljena izhodišča za izvedbo učne izkušnje:
– izbira problema,
– poudarjene STEM kompetence,
– načela načrtovanja,
– izbrano delovno okolje ter uporabljene aplikacije,
– potek dela ter
– rezultati dela učencev.
Podrobneje bo predstavljen primer dela učencev, ki so v času pouka na daljavo:
– sooblikovali kriterije uspešnosti sodelovanja,
– sooblikovali namene učenja,
– iskali material za embalažo, ki ustreza definiciji ekološki,
– iskali primerno obliko za embalažo,
– izbirali primerne sestavine ter recept za praznične piškote,
– nadgradili predmetne veščine iz naravoslovnih predmetov,
– pekli piškote,
– izdelali primerne embalaže,
– nadgradili IKT veščine
– smiselno uporabljali IKT sredstva,
– evalvirali svoje dosežke ter
– s sodelovanjem izvedli vse našteto.
Predstavljeni bodo rezultati dela učencev v obliki fotografij. Prispevek je požel pozitivne odzive na predstavitvi v okviru projekta ATS STEM Slovenija, zato bi ga rad delil tudi širši strokovni javnosti.