Roman Bobnarič in Lenka Keček Vaupotič, Gimnazija Ormož, Rok Capuder, Zavod 404
Na podlagi pogovora in ideje o izvedbi fizikalnih meritev pri informatiki se je oblikovala ideja o medpredmetnem projektu z izvedbo pri laboratorijskih vajah fizike. S tem učenci pridobijo poglobljeno znanje iz fizike, ker morajo sami ugotoviti način merjenja in popravljanja napak. Hkrati so delali tudi na področju informatike, saj so sami sprogramirali digitalni termometer. Za izvedbo bodo udeleženci delavnice potrebovali micro:bit, USB kabel in računalnik. V osnovi bomo sestavili termometer, nato pa ga po pogovoru o napakah in odpravi le-teh tudi prilagodili, da se ga bo dalo kalibrirati s pritiski na gumbe. Na koncu bomo termometer predelali še za direktni prenos podatkov v računalnik in izris zabeleženih meritev. Kot pogoj za izdelavo ni potrebnih posebnih znanj, razen brskanja po spletu, povezave micro:bita na računalnik in prenos podatkov iz računalnika na USB ključek (ker se micro:bit tako predstavi v računalniku). Sam poskus je v šoli uspel na dva načina – tako kot fizikalni poskus z meritvami in s pridobljenimi podatki, kakor tudi kot poskus izvajanja drugačnih laboratorijskih vaj. Oba učitelja, fizik in informatik, pa sva pridobila nov pogled na povezavo najinih področij dela znotraj STEAM. Upamo, da bo tudi delavnica enako uspešna.