Andrej Čokl in Mateja Žerjav, OŠ Lovrenc na Pohorju
V sodobni šoli je medpredmetno povezovanje zelo pomembno, učencem nudi celostno znanje, učiteljem pa možnost za sodelovanje, debato in pogled z druge perspektive. Pri pripravi in izvedbi naravoslovnega dne sva tako sodelovala učitelj naravoslovja in učiteljica slovenščine, sedmošolci so se ukvarjali z žabami, šestošolci pa z regratom in travniškimi rastlinami. Ker sva s potekom in dejavnostmi naravoslovnega dne bila zadovoljna, povratne informacije s strani učencev so bile odlične, ga načrtujeva tudi letos. Sedmošolcem sva žabe, do katerih marsikateri učenec čuti nepotreben odpor ali celo strah, približala v naravoslovnem dnevu z naslovom V mlako skok – danes sem herpetolog. Šestošolci so travniške rastline spoznavali pod naslovom Regratova lučka. Dan smo začeli v knjižnici, končali pa na terenu. Naravoslovni dan smo izvedli tudi v času, ko je pouk potekal na daljavo. Vključitev različnih predmetov v naravoslovni dan razbije monotonijo dejavnosti, poveča pozornost in zanimanje učencev.