Nazaj na vrhnjo stran: Program 2025: drugi dan

Praktičen primer razvijanja podatkovne pismenosti

Janez Demšar, UL – FRI

Novi učni načrti predvidevajo strašne stvari: po srednjih šolah naj bi učitelji Informatike učili stvari, o katerih se večini ne sanja (klasifikacijska drevesa? gručenje? ROC krivulje?), v osnovni šoli pa naj bi se s tem ukvarjali celo kar vsi poprek, od biologa do zgodovinarja.
Udeleženci delavnice bodo videli, da to sploh ni tako strašno, kot se sliši. Naprotno. Raziskovanje podatkov je zabavno. S smiselnim izborom podatkov poučevanje podatkovne pismenost dejansko sodi v zemljepis in biologijo (vsaj) toliko kot v informatiko. In veliko stvari, ki jih predvidevajo novi učni načrti, pravzaprav že vsi poznamo, saj gre za čisto vsakdanje spretnosti. Ostale pa tudi ne zahtevajo doktorata iz računalništva ali celo matematike, temveč jih je mogoče razložiti na zelo preprost način.
Na delavnici bomo spoznali nekaj preprostih idej iz analize podatkov in videli, kako jih je mogoče povezati s snovjo različnih naravoslovnih ali družboslovnih predmetov.

OPOMBA: Za aktivno udeležbo prinesite svoj prenosnik!