Seznam vseh strani
Trajnostna mobilnost v praksi
Epikurjev vrt in okoljska vzdržnost
Od besed k dejanjem: zmanjševanje okoljske/podnebne anksioznosti pri učencih/-ka – spoznanja okoljevarstvene psihologije
Ekosocialno izobraževanje v času podnebne krize
Konferenca NAK
Konferenca NAK 2021
Program 1. dan (14. oktober 2021)
Delavnice 1. dne (14. oktober 2021)
Avtentičnost v podjetnostni kompetenci – projektu Pogum
Kako v praksi odgovarjati na izzive avtentičnosti?
Pouk izven učilnice v šoli in/ali pri šolanju na daljavo
Agilni pristop izdelave učnih gradiv dijakov z obogateno resničnostjo
Psihosocialne stiske učiteljev v času epidemije in soočanje z njimi
Razvijanje zmožnosti reševanja problemov po vertikali
Kako učenci na različnih stopnjah izobraževanja rešujejo avtentične primere in kako jih pri tem lahko učitelj podpre
Razvijanje zmožnosti reševanja problemov skozi raziskovalne naloge
Avtentičnost nalog na nacionalnih preverjanih znanja iz biologije, fizike in kemije
STEM-kompetence vs prečne veščine v STEM-u
Kako skozi STEM učne enote sistematično razvijati prečne veščine?
Samouravnavanje in motivacija: prožna nasproti togi miselnosti oz. miselnost zmagovalca nasproti miselnosti poraženca
Kako razvijati računalniško mišljenje pri reševanju problemov
Digitalna orodja kot podpora učenju kemijskih vsebin ter razvijanju prečnih veščin
VR in AR tehnologije v avtentičnih učnih situacijah
Kako z digitalnimi tehnologijami podpirati korake reševanja avtentičnih problemov
Ekološki odtis kot kazalec trajnostnega razvoja: Kaj nam sporoča?
Spremljanje razvoja okoljskih stališč in vedenj slovenskih otrok in mladostnikov, kot izhodiščni kazalnik celovitih institucionalnih sprememb za VITR
Odgovorno in trajnostno ravnanje s hrano
Kemitiviti za utrjevanje in ponavljanje vsebin
Igrifikacija pri pouku
Kako izboljšati življenje stanovalcev CSO Medvode?
Sobe pobega in drugi miselni izzivi pri pouku
Spremljanje gnezdenja štorkelj s pomočjo videokamere
Znanstvenoraziskovalno učno okolje (ISLE) – epistemološko avtentičen učni pristop
V boj proti koronavirusu z znanjem in eksperimentiranjem
Od konkretnega k abstraktnemu: delo z naravnimi materiali in terensko delo
Aplikacija Veš kaj ješ kot pripomoček pri označevanju živil
Merjenje velikosti Zemlje
Ali lahko doma izdelamo razgradljiv lonček za sajenje rastlin – medpredmetno razvijamo prečne veščine
Od lesnih polizdelkov do izdelkov z elementi formativnega spremljanja
S sodelovanjem do ekološke embalaže
Biotska pestrost v slovenskih in nemških gozdovih
Čarobnost kemije v naših domovih
Naravoslovni dan na daljavo: Raziskovanje, izdelava določevalnega ključa in modelov nevretenčarjev
Razvijanje prečnih veščin ob opazovanju bobrov
STEM 3 – mednarodno, medpredmetno, medkoronsko
Je zelenjava lahko nadomestilo za plastiko?
Razvijanje naravoslovnih in digitalnih kompetenc ob meritvah z micro:bitom
Spoznajmo cvet malo drugače
Kurnice kot izhodišče za razvijanje kritičnega mišljenja
Znanost in znanstvena metoda v času covida in svetovnega spleta
Avtentičnost pri pouku naravoslovnih predmetov – čemu, kaj in kako
Načrtovanje bioloških sistemov – možnosti in uporaba
Program 2. dan (15. oktober 2021)
Reševanje avtentičnih naravoslovnih problemov: medpredmetnost kot izhodišče in stičišče
Perspektiva pametnih mobilnih tehnologij v pouku naravoslovja
Vpliv človeka na okolje
Delavnice drugega dne (15. oktober 2021)
Kako povezati vsebine genetike in evolucije po vertikali?
Biološka varnost in bioetika
Simuliranje avtentične situacije z izdelavo naprave
Spust merilne sonde v višje plasti stratosfere – obvladovanje avtentičnih situacij med realizacijo projekta
Avtentične situacije in kreativnost pri samostojnem načrtovanju eksperimentov
Učenje z raziskovanjem sodobnih znanstvenih spoznanj v fiziki
Pomen higienskih zahtev z različnih in aktualnih vidikov
Avtentičnost pri pouku gospodinjstva
Pomen avtentičnosti za opolnomočenje pismenih potrošnikov
Zelena kemija ob uporabi projektnega učnega dela
Od invazivnih rastlin do zanimivih kemikalij in materialov
Povezujemo znanje kemije z znanjem strojništva
Avtentičnost pri pouku kemije
Reševanje avtentičnih naravoslovnih problemov: medpredmetnost kot izhodišče in stičišče
Perspektiva pametnih mobilnih tehnologij v pouku naravoslovja
Vpliv človeka na okolje
Pomembna je pot! Vrh bo počakal.
Dodana vrednost raziskovalnih projektov
Razumevanje naravnih pojavov z Lego roboti
Razvijanje veščin dijakov s pomočjo projektov iz gospodarstva
Kako močna je vrečka?
Z igro do avtentičnega pouka tehnike in tehnologije
S pomočjo prečnih veščin do avtentičnosti v projektu ATS STEM
Metodični postopki poučevanja pri pouku tehnike in tehnologije
Psihosocialne stiske otrok in mladostnikov v času epidemije in podporni pedagoški odzivi nanje
Kemijski pogled na »zelene« vire energije
Kako v šolske predmete vključiti pouk o umetni inteligenci?
Laboratorijske ali domače vaje iz fizike
Eksperiment “Razišči me” po korakih FS v živo in na daljavo
Žabe v besedilih in mlakah, regrat na travniku in v pesmi – medpredmetno sodelovanje in naravoslovni dan
Onesnaženost reke s plastiko in kemijskimi onesnažili
Ugriznimo znanost pri pouku naravoslovja na daljavo
5 v 1 (pet strategij oz. pristopov poučevanja in učenja v enem končnem izdelku)
S poznavanjem kemijskih imen do boljšega razumevanja sestave mineralnih vod in primerjave prehranskih dopolnil z magnezijem
Raziskovanje kakovosti vode reke Kokre in zemlje ob reki s hitrimi testi in iskanjem podatkov v različnih virih
Oglasi in zaščita potrošnika
Poučevanje na daljavo s pomočjo obogatenih videoposnetkov na platformi Edpuzzle
Poskusi iz vzgona, ki nam pomagajo razumeti plavanje teles
Obravnava predpon ob zgodbi
Projektni dan Voda – delavnica »Kaj povzroča sol v kapljicah morske vode?«
Uporaba spletne aplikacije Nearpod za utrjevanje kemijskih vezi pri osmošolcih
Kemijski pogled na »zelene« vire energije
Kako v šolske predmete vključiti pouk o umetni inteligenci?
Uporaba kuhinjskih pripomočkov in sestavin za izdelavo naravne kozmetike
Medgeneracijska pravičnost pri ravnanju z okoljem
Okoljski odtis
Okoljska problematika mikroplastike: viri in učinki na organizme
Didaktična igra “The fisher for a day”
Šolski ekovrtovi v praksi – ustvarjanje ŠEV v luči sedanjosti za prihodnost
Posodobitev smernic za prehranjevanje v vzgojno izobraževalnih zavodih
Kontakti
Obleka naredi človeka
Predstavitev spletnega simulatorja o energetsko podnebnih rešitvah En-ROADS
Merjenje temperature z MicroBITOM
Biodiverziteta in vetrna oz. vodna erozija
Sončne elektrarne in vpliv kot postavitve na izplen električne energije
Neživi dejavniki okolja
Ogled regijskega centra za ravnanje z odpadki
Pouk na prostem
Etični vidik podnebnih sprememb
Učitelj-ica kot pomemben steber trajnostne digitalizacije
Pomen odkrivanja in preučevanja virusov za biotehnološke aplikacije
Biorazgradljivi in bio-osnovani nanomateriali
Prinesimo evolucijo iz podzemnega sveta v učilnico
E-učno okolje pri poučevanju biologije
Fiziologija srca – srčni cikel in P-V diagram
Sladkorna bolezen tipa 2: kaj se lahko naučimo iz živalskih modelov
Podnebni dvig gladine morja in napovedovanje obalnih poplav v severnem Jadranu
Physics education in Bosnia and Herzegovina with emphasis on the effects of using static and dynamic visualizations in physics education
Razvoj digitalnih kompetenc z uporabo računalniške merilne opreme
Polimeri in trajnostni razvoj
Seznam vseh strani
Izzivi organskih sintez: sodobne eksperimentalne metode in njihovo vključevanje v izobraževalni proces
Pouk kemije analogno ali nazaj k izkušnjam
Pouk kemije digitalno
Kemija in računalnik – zaveznika v boju proti raku
Izzivi poučevanja ekologije
Od sladoleda do rje: (ne)razumevanje fizikalnih in kemijskih sprememb?
Vidim te… Slišim te…
Eksperimentalne veščine izhodišče načrtovanja pouka pri naravoslovju
Pomen odgovornega in trajnostnega ravnanja z viri in hrano
Prehrana in trajnostnost
Zmanjševanje odpadne in zavržene hrane v VIZ
Vloga Učne skupnosti pri poučevanju o podnebnih sprememb
S fizičnim računalništvom nad raziskovanje podnebja s trajnim znanjem
Simulacija podnebnih sprememb v rastlinjaku z Micro:bitom in raziskava o primernosti
rastlin v lokalni prsti
Trajnostnost pri pouku tehnike in tehnologije
3D tiskanje pri pouku tehnike in tehnologije
Medpredmetna povezanost tehnike in tehnologije z ostalimi šolskimi predmeti
Erasmus+ projekt RECOM: začetno učenje programiranja preko spleta s simulacijami programiranja krmilnikov Arduino
TIT v kontekstu digitalne družbe
Podpora DT pri obravnavi organske kemije
Program 2025: drugi dan
Kako statistika zavaja: Številke ne lažejo, lažejo ljudje!
Vloga kitov in delfinov pri blaženju podnebnih sprememb, Tilen Genov, UP – FAMNIT
Bio(logija): od izkušnje do zavedanja pomena biologije za…
Migracije živali, od participativne znanosti do genetskih algoritmov
Pomen raziskovalnega dela v šoli
Okrogla miza ob 30. letnici revije Fizika v šoli
Prenovljeni učni načrti in katalog znanja za fiziko
Prenovljeni učni načrti/katalogi znanja za kemijo
Kemija za trajnostni razvoj
Učenje kemije med izzivom in priložnostjo: razvijanje odnosa in spodbujanje motivacije
Uporaba UI pri pouku kemije
V luči prenove učnega načrta za Naravoslovje – naj narava p(ostane) najboljša učilnica in učiteljica
Didaktika poučevanja bioloških vsebin ali kako pouk narediti zanimiv?
Pristopi k preučevanju in spoznavanju kopenskih eksosistemov in biotske pestrosti
Varstvo podzemne vode in njenih prebivalcev
Varnost hrane in zagotavljanje varnosti živil
Spodbujanje trajnostnega načina prehranjevanja z različnimi didaktičnimi pristopi
Prenova UN za gospodinjstvo usmerjena na izkušenjsko učenje
Prenova učnega načrta za tehniko in tehnologijo
Načrtovanje, izdelovanje in vrednotenje izdelkov v okviru osnovnošolske tehnike in tehnologije ob uporabi orodij generične umetne inteligence
Generativna umetna inteligenca v izobraževanju – priložnost ali motnja?
Umetna inteligenca pri uvajanju programirljivih krmilnikov v novem učnem načrtu za Tehniko in tehnologijo?
Prenova učnega načrta in kataloga znanja za informatiko v gimnazijah ter programih PTI
Razvijanje podatkovne pismenosti pri Informatiki
Računalniški sistemi v prenovljenem UN za Informatiko
Računalniška omrežja v prenovljenem UN za Informatiko
Spremenimo tok in ustavimo globalno segrevanje
Prenovljen UN za kemijo v OŠ – didaktični pristopi
Prenovljeni UN za kemijo v GIMNAZIJI – didaktični pristopi
Prenovljen Katalog znanja za kemijo v SSI in PTI – didaktični pristopi
Eksperimentalno delo z elementi formativnega spremljanja: Merjenje temperature s senzorji
Vizualizacija nihanja in valovanja ter z njima povezanih pojavov
Poučevanje fizike s pristopom ISLE
Eksperimentalni izziv – s plastenko izmeriti temperaturo vode
Z reševanjem problemov dosegamo cilje v KZ naravoslovje
Dejavnosti na terenu v podporo usvajanju ciljev prenovljenega UN za naravoslovje
Gozd kot ekosistem – kaj nam nudi?
Uporaba kakovostnih digitalnih didaktičnih gradiv o hrani, prehrani in prehranjevanju v različnih učnih okoljih
Kako oživeti zmaja? Praktična delavnica izdelave ročičnega mehanizma
Praktičen primer razvijanja podatkovne pismenosti
Dediščina diši
Genetika v prenovljenih učnih načrtih – preveč, premalo ali ravno prav?
Trgovina
Biorazgradljivi polimerni izdelki – primeri enostavne priprave materialov/izdelkov v laboratoriju
Košarica
Zaključek nakupa
Nič v smeti – učne dejavnosti za zmanjšanje odpadne in zavržene hrane
Moj račun
Pravilnik povrnitev in vračil
Razvijanje digitalnih kompetenc z uporabo računalniške merilne opreme
3D modeliranje celice z orodjem SketchUp
Z raziskovalnim poukom do učenja vsebin ekologije
Vrednotenje razumevanja bioloških konceptov
Napačne predstave v biologiji
Umetna inteligenca in pametni smetnjak (učenje modela prepoznave različnih vrst odpadkov in robotsko sortiranje)
Servis trajnostnih transportnih sistemov pri pouku TIT
Z Vernierjevim senzorjem za silo – trdnost papirnih profilov
Se bo kameleon lahko skril?
Arhiv konferenc
Konferenca NAK 2023 (arhiv)
Program 1. dan – 17. april 2023 (arhiv)
Program 2. dan – 18. april 2023 (arhiv)
Program 1. dan (v izdelavi)
Program 1. dan – 16. april 2025
Program 2. dan (v izdelavi)
Prva učiteljska izmenjevalnica
Seznam delavnic: 2. dan NAK 2023
Druga učiteljska izmenjevalnica
Tretja učiteljska izmenjevalnica
Pomen odgovornega ravnanja z naravnimi viri za trajnostno prihodnost in učinkovito soočenje s podnebno krizo
Odprta učilnica: obetavne prakse v poučevanju in učenju o podnebnih spremembah
Program 2. dan – 17. april 2025
Z VITR do podnebnih ciljev
“Vsemogoči vodik” – energijski vidik bodočnosti
Možnosti uporabe senzorjev Vernier pri obravnavi vsebin iz organske kemije
Podnebno kompetenten učenec/-ka in učitelj/-ica
Globalno učenje in trajnostni razvoj
Pogled mladih na podnebne spremembe
Zakaj podnebna politika potrebuje izobraževanje?
Kaj nam lahko rastline povedo o klimatskih trendih?
Podnebne spremembe in človeška ribica
Vpliv podnebnih sprememb na žive organizme
10 in več let NAK
Energetska revščina in varčevanje z energijo v kontekstu energetske krize in podnebnih sprememb
Energetska učinkovitost
Pouk kemije analogno ali nazaj k izkušnjam
Program 2025: prvi dan
Povezovanje skupnih ciljev trajnostnega razvoja v prenovljenih učnih načrtih naravoslovnih predmetov
Izobraževanje za prihodnost: Trajnostni razvoj skozi šolske vrtove
Vesolje, prostorski podatki in trajnostni razvoj v izobraževanju: GeoLab@ULFGG- povezovanje teorije s prakso
Skrb za zdravje in dobrobit pri naravoslovnih predmetih
Poučevanje in psihološka podpora dijakom/-injam
Socialno čustveno učenje
Razširjenost uporabe (novih) psihoaktivnih snovi v Sloveniji
ICILS 2023: Računalniška in informacijska pismenost učencev 8. razreda ter uporaba IKT pri pouku (naravoslovnih predmetih) v Sloveniji
Sistematično razvijanje digitalnih kompetenc v učnih načrtih in katalogih znanj
Uporaba vmesnikov za eksperimente: odpravljanje tehničnih težav in upravljanje s podatki
Od eksperimenta do priprave izobraževalnega videa
Udejanjanje ciljev podjetnosti pri sodobnem pouku naravoslovnih predmetov
Finančna pismenost in izkušenjsko učenje
Primer socialnopodjetnostne dejavnosti za Center starejših občanov (CSO)
Inovacijski projekt – merilnik mikro plastike v vodi
Slovenija v Evropski vesoljski agenciji – priložnost za vse!
Fiziološke spremembe pri izpostavljenosti mikrogravitaciji in njihovo preprečevanje
Medpredmetna učna gradiva Učenje z vesoljem
Astronomija na Gimnaziji Bežigrad in širše
Naravoslovno raziskovanje v TIMSS 2023
Vertikala naravoslovnega raziskovanja v prenovljenih UN
Sklepanje in argumentacija
Izkušnje z eksperimentiranjem in raziskovanjem učenk/-cev
UI za učitelja: Napredne možnosti ChatGPT v pedagoški praksi
Spletna učilnica – učinkovito orodje za učenca in učitelja
Kako lahko AI tutor pomaga učitelju pri problemskem pouku STEM
Potovanje med ozvezdji južnega neba z GoChile
Učilnica na prostem
Terensko delo – učenje z raziskovanjem izven razreda
Uporaba šolske geološke zbirke v učilnici in naravi
Biopolimeri in trajnostnost
Skrb za zdravje in dobrobit pri naravoslovnih predmetih
Medpredmetni šolski projekt Misija X – Treniraj, prehranjuj se in raziskuj kot astronavt s praktično demonstracijo Vesoljske joge, Esero CŠOD
Učinkoviti modeli zmanjšanja odpadne hrane pri šolski prehrani
Naravoslovno raziskovanje ob morju
Z raketami do vesolja in boljšega znanja, Esero CŠOD
Odprta učilnica NAK 2025
Nazaj k izkušnjam – imperativ prenove UN za naravoslovne predmete
Geologija v učnem sistemu – kaj, kje, kako, zakaj?
Vključevanje ESA in ESERO pisarne za izobraževanje z vesoljem v slovenski izobraževalni prostor
Dejavnosti SpaceDenta
Iz vesolja na Zemljo – Reševanje okoljskih problemov z napredno tehnologijo
Pomen in razvijanje strokovnega jezika pri naravoslovnih predmetih
Kako se kemija (z)najde v družboslovju?
Vključevanje ciljev državljanstva v pouk naravoslovnih predmetov
Vizualizacija pri naravoslovnih predmetih
Kaj lahko k trajnostnem razvoju prispeva jedrska energija?
Posodobitev smernic za prehranjevanje v vzgojno izobraževalnih zavodih
Energetska pismenost za šole
Ali se zavedamo koliko hrane zavržemo in kako lahko ukrepamo
Projekcija tematskega dokumentarnega filma, razgovor z ustvarjalci in družabni večer
Prehrana prihodnosti
Šolski ekovrtovi v luči družbenih in podnebnih sprememb
Okrogla miza: Kaj si želimo s prenovo učnih načrtov za naravoslovne predmete?
Kako misliti trajnostno potrošnjo
Kako so zaživele Ormoške lagune ali zgodba o uspehu renaturacije degradiranega območja
Regionalni center za ravnanje z odpadki Celje – primer dobre prakse učnega okolja za trajnost
Ravnanje z odpadki
Ekološki odtis
Trajnostna mobilnost na poti v šolo
Spodbujanje trajnostne mobilnosti v vrtcih in šolah
Trajnostna mobilnost v izobraževanju